Hromadný email

Typ emailu

  1. Centrálna prezentácia firmy a jej zamerania na jednotlivé profesie
  2. Prezentácia so zameraním na danú profesiu
  3. Prezentácia výrobku
  4. Akcia
  5. Výpredaj

Profesie

  • Firemné odevy
  • Mestské a obecné polície
  • Bezpečnostné služby a vlastná ochrana
  • Rybárska stráž
  • Lesná stráž
  • Polícia
  • Kynológia
  • Zdravotníctvo
  • Potravinársky priemysel
  • Pohrebné služby
  • Horeca – hotel , reštaurácia, kaviareň
  • Preprava a logistika
  • Materské školy, Základné, stredné a vysoké školy

 

1. Centrálna prezentácia firmy a jej zamerania na jednotlivé profesie

Obsah
– v emaile sú uvedené odkazy na prezentácie (krátke) pre jednotlivé profesie

Komu
– nezaradenej novej emailovej adrese vo Flowii

Čo chceme dosiahnuť
- zistiť, ktorá profesia ho zaujíma – tak aby sme mu mohli zaslať prezentáciu pre danú profesiu

Intenzita
– minimálne 1 x v týždni

Ďalší krok
Zaslať rozšírenú prezentáciu pre danú profesiu

 

2. Prezentácia so zameraním na danú profesiu

Obsah
– v emaile je uvedený odkaz na produkty pre jednotlivé profesie

Komu
– zaradenej emailovej adrese pre jednotlivú profesiu vo Flowii

Čo chceme dosiahnuť
- zistiť, ktorý typ výrobku ho zaujíma – tak aby sme mu mohli zaslať bližšie informácie o našej ponuke

Intenzita
– nová zaradená adresa vo Flowii maximálne do 3 dní od jej priradenia k danej profesii
Zaradená adresa vo Flowii pre danú profesiu 1 x za 3 mesiace

Ďalší krok
Zaslať rozšírenú prezentáciu pre daný typ výrobku

 

3. Prezentácia so zameraním na daný výrobok

Obsah
– v emaile sú uvedené odkazy na výrobky s bližšou špecifikáciou v danej profesii, odkaz je riešený formou rozšíreného popisu

Komu
–emailovej adrese, ktorá klikla na odkaz výrobku v emaily prezentácie danej profesii vo Flowii

Čo chceme dosiahnuť
- zistiť, ktorý typ výrobku z bližšou špecifikáciou ho zaujíma a nasmerovať ho k jeho nákupu, prípadne zistiť o aké množstvo má záujem a spracovať mu individuálnu ponuku

Intenzita
– zaradená adresa vo Flowii maximálne do 3 dní od jej priradenia kliku k danému výrobku
Ďalší krok
Email s nabádaním k zaslaniu objednávky, TEL, SC

 

4. Akcia na konkrétny výrobok

Obsah
– v emaile je uvedený odkaz na výrobok s bližšou špecifikáciou v danej profesii, odkaz je riešený formou rozšíreného popisu s uvedením akciovej ceny

Komu
–emailovej adrese zaradenej pre danú profesiu vo Flowii, ktorej sa akcia týka

Čo chceme dosiahnuť
- zistiť záujem o danú akciu a nasmerovať ho k jeho nákupu

Intenzita
– zaradená adresa vo Flowii 1 x za mesiac

Ďalší krok
Email s nabádaním k zaslaniu objednávky, TEL, SC

 

5. Výpredaj na konkrétny výrobok

Obsah
– v emaile je uvedený odkaz na výrobok s bližšou špecifikáciou v danej profesii, odkaz je riešený formou rozšíreného popisu s uvedením výpredajovej ceny

Komu
–emailovej adrese zaradenej pre danú profesiu vo Flowii, ktorej sa výpredaj týka

Čo chceme dosiahnuť
- zistiť záujem o danú akciu a nasmerovať ho k jeho nákupu

Intenzita
– zaradená adresa vo Flowii 1 x za mesiac

Ďalší krok
Email s nabádaním k zaslaniu objednávky, TEL, SC

 

Facebook:

Instagram:

Instagram

Youtube:

youtube

Prihlásenie

Pravidlá ochrany súkromia a cookies.

Tieto stránky používajú súbory cookies. Tým, že na stránkach zotrváte, súhlasíte s tým, že ich môžeme používať.