Obchodny manuál
Obchodná aktivita
- pod týmto názvom rozumieme otvorenie obchodnej príležitosti.
- spadá pod ňu iba prvé kontaktovanie nového, alebo starého zákazníka v kalendárnom roku- telefonát a SC-stretnutie u zákazníka, alebo na firme
- do telefonátov nerátame dohodnutie stretnutia
- záznam treba spracovať v programe MONEY v sekcii dopyt prijatý aj s položkou výšky potenciálu (pridať novú položku s názvom potenciál a vyplniť hodnotu bez DPH)
- obchodnú aktivitu je nutné mať naplánovaný deň vopred ( segment zákazníka a región)
- čas, ktorý je potrebné si vyčleniť na obchodnú aktivitu v priebehu dňa na firme - TRA 4h, MPA 4h, MPU 1h
- na záver dňa treba poslať report - sumár obchodnej aktivity z programu MONEY emailom na adresu pondela@vep.sk
Ponuky
- ponuky treba spracovať v programe MONEY
- nerátame so všebecnými ponukami (zaslanie katalógu s cenami)
- ponuka je vytvorená na konkrétne množstvo
- pokiaľ zákazník požaduje viac variant jedného druhu výrobku, tak do ponuky zahŕňame najlacnejšiu variantu výrobku